Torsdag varje vecka

Återigen är det torsdag, igår kväll blev de inge bloggande. Hade fullt upp med annat, bland annat ta hand om min pudel och förbereda henne inför dagens veterinärbesök. Hon måste ju vara ren och nyborstad =)

Strax ska jag dra iväg till jobb så detta får bli en liten snabb bloggning. Hade ju kurs på jobbet igår, var dels tråkigt, dels roligt och sen när jag kom hem så var jag så trött att jag råkade somna i soffan =P
Idag är det ju också kurs och på måndag har jag "prov" i det som vi har fått lära oss =/

Läskigt!!!

Ikväll åker jag till Dalarna, imorgon ska jag på begravning. Lite blandade känslor över det faktiskt.
Men men.... nu måste jag sätta på mig jackan och röra på mig.
Hörs när jag kommer hem =)
Puss!!


Bilder från gårdagens kurs.....



...min jobbkompis Joppe ser mer än uttråkad ut =P



...känns som om man var i gymnasiet igen



...mognaden var ungefär på samma nivå =D
Bilden föreställer en "lärar-rumpa" =P Haha!



...förprov till det slutgiltiga provet...Joppe fokuserar =P


Det var allt jag hade just nu, har lite ego bilder på mig själv men dom lägger jag upp vid ett anant tillfälle =)
Hoppas ni får en jäääätte bra dag!


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Helena! du är på messenger men svarar inte :(skriv i bloggen vet ja :)

2008-08-22 @ 01:02:12

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0