Torsdag!!

Jag har varit uppe i lite drygt en halvtimme, varför är jag vaken för? Jag tror det har att göra med att jag kom på att det fanns en data-butik som brukar ha de flesta datorerna och ibland är den billigare än dom andra =P Det här med min dator har verkligen stigit mig åt skallen Haha!
Men men, måste ändå vänta till klockan 10 innan jag kan dra dit och kolla ifall min lilla bärbara dröm finns där.


Tills dess....



...blir det "Night of the living dead"...



...klassisk och riiiktigt tidig zombie-film från 1968....



...Jag vågar nämligen inte se såna här filmer när det är mörkt för jag har fått för mig att zombies existerar.
Jag är en zombie-nörd måste jag nog erkänna =P



.....I love it ;P


Nu ska jag som sagt glo på filmen.
Jag kommer nog blogga igen innan jag drar iväg till data-butiken.
Jag känner mig verkligen som ett litet barn, som på julafton =P
Hoppas bara den finns där, annars kommer jag bli ett vääääldigt besviket litet barn.....som på Halloween.




Give me a comment!
Postat av: Josefine

SVAR ; Det är nu jag kan det :) När jag är ensam och itne känner stress .. Satt inatt och greja oxå :)

2008-08-14 @ 08:12:54
URL: http://wikstroom.webblogg.se/
Postat av: Sarah

George Romeros filmer är guld :)

2008-08-14 @ 10:12:30

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0