Suck och stön

Detta var svårare än vad jag trodde, Photoshop och Illustrator alltså. Jag vet ju inte ens vad jag vill göra med bilderna så jag har mest suttit och skissat och pillat på olika funktioner. Resultatet har inte varit så jätte fint =P Men övning ger färdighetsom an brukar säga =)
Kommer lägga upp mitt första "konstverk" (HAHA!) imorgon. Gjort i Illustrator! Har ännu inte vågat mig på Photoshop. En sak i taget som man brukar säga.

 Dagen har varit underbar, trots det hemska regnet. Jag har hunnit med en massa saker, en del tråkiga och en del jätte roliga =) Mitt sovrum är dock ännu inte färdigstädat men det kommer för och efter bilder som utlovat imorgon =P

Nu ska jag sova, tänkte lägga in dessa två bilder som jag tog igår då brorsan och hans tjej var uppe på berget för att säta fast ett topp-rep och jag var längst ner i ravinen.....



...och var enormt uttråkad =P
Så jag lekte med min egen skugga och...



...tog ett fota på mig och D60 =D


Men men, sov gott!
Hoppas ni får sova underbart gott, det ska jag iallafall göra =)
Ses imorgon!






Give me a comment!
Postat av: Jenny

hahahah okej! jag ska njuta då :D hihi!

2008-08-18 @ 01:09:50
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: elli

fina bilder:D

2008-08-18 @ 01:17:31
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: elli

hehe okej kul! mejla gärna :)

2008-08-18 @ 09:58:13
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0