Som julafton =)

Är super nöjd med grejerna som jag hämtade ut. Sitter vid min nya dator nu =) Allt fungerar som det ska, ska bara vänja mig vid olikheterna. Kommer sakna min gamla dator, den har varit mig trogen och vi har tagit oss igenom studier, spel, bilder och annat kul ihop. Känns lite vemodigt faktiskt =/ Men samtidigt så kommer min mor ta över min gamla dator så jag kommer träffa den hela tiden =P
Hihi!

Nä, nu är det dags att sova för mig. Imorgon ska jag ta med kameran och se brorsan och hans flickvän klättra, jag är höjdrädd som en galning. Jag ligger nästan ner i rulltrappor. De som ser mig i en rulltrappa tänker antingen att jag är 80+ eller att jag håller på att skita på mig =P Jag är verkligen livrädd för höjder. Så jag ska fota dom istället. Jag älskar att fota och min bror är överdrivet kamera-kåt så det kan knappast bli bättre =)

Men men, nu väntar sängen.
Bloggar innan jag drar iväg och "klättrar" imorgon =)
Kramar!


Slänger in ytterligare två bilder som får mig att tänka på sommaren....



...Jag saknar verkligen denna sommar....



...Den var otroligt bra för mig =)


(P.S. Vet inte om ni tänkt på det eller märkt det men jag anpassar i vilken kategori inläggen ska hamna i efter bilderna, inte efter själva innehållet i texten, om ni inte tänkt på det så vet ni det nu =P)


Give me a comment!
Postat av: Erica

Nej, det är nog inget rekomenderat precis :P

Javisst finns det jobb. Man måste bara visa framfötterna och till en början kan man nog inte vara hur kräsen som helst heller. Allting löser sig förr eller senare. Nu gäller det bara att ligga i :)



Kramar

2008-08-16 @ 12:25:35
URL: http://chiwicoz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du en sån dell dator? ja ett rosa skal skulle ju passa perfekt till din hårddisk då =)

2008-08-16 @ 12:27:43
URL: http://soffiproppen.blogg.se/
Postat av: em

svar: he, okey :) vad vill du jobba med för speciellt då?

2008-08-16 @ 17:43:02
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Miranda

Skulle inte du kunna börja med dagens outfit?

Kram

2008-08-16 @ 19:53:15

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0