Snart är det slut

Hejsan!

Blev ju inge bloggande igår. Hade fullt upp och mina släktingar var över från både när och fjärran =P Dessutom är man ju på semester så ibland får datorn helt enkelt bara stå.

Hoppas ni hade en bra torsdag? Det hade iallafall jag. Vi var på upptäcktsfärd (haha) och jag tog masssssor med bilder. Så jag kommer, lite senare ikväll, lägga in en hel del bilder här på både det ena och det andra.

Just nu sitter jag på tåget på väg ner till Örebro igen, vi har blivit försenade efetrsom vi fick möte och var tvugna och backa och hålla på. Helt sjukt säger jag bara. Vi "höll på" att kollidera. Anledningen till varför jag åker till Örebro är för att semestern nu snart är slut =/ Suger verkligen. Jag vill hellre vara i Dalarna hela tiden, bada, njuta av luften och hitta på massa kul med alla jag tycker om.
Hatar stan den här årstiden.
Förstår mig inte på betong-barn.

Om ca 40 minuter är vi framme i Örebro så nu ska jag lägga undan datorn och lyssna på lite musik och försöka vila ögonen.


Kommer in här om några timmar igen så tills dess så får ni denna bild att glo på.....



...berättar sen vart det är och vad för funktion trappen har.

See ya!!!




Give me a comment!
Postat av: christine

sv: Det du säger med att det är en intellegent mördare behöver inte alls stämma.Eftersom att dom tror att räddningstjänsten kan ha förstört många bevis och det kan nog vara ganska rimligt med tanke på den stress som måste ha vart där inne.



Sen med det jag skev om Emma, att hon kanske har gjort detta själv, det kanske är orimligt med tanke på att hon hade så pass mycket skador, det är som du säger att man inte kan tänka logiskt då.

Och sen det du sa med att det är en som är psykiskt störd och det kan peka på att det är tyskan, visst är det sant! Men ingen vet om någon annan i kanske emmas närhet är psykiskt störd t.ex sambon. Jag menar, Emma hade inte känt honom speciellt länge och sånt behöver inte visa sig förren någonting går snet uppe i huvudet för personen.



Men tack för din kommentar :)

2008-08-02 @ 13:13:42
URL: http://christiinek.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0