Smällar av!

Varför ger sig inte nackspärren??? I´m so fucking annoyed right now!
Blir galen, när jag ska vrida huvudet åt sidan så gör det snuskigt ont och smärtan strålar ut i armen. Jag som har så himla mycket att göra idag.
Måste förbi min gamla gymnasie skola och hämta massa papper och sean förbi plugget och lämna in papper, träffa studievägledare, sedan posta en massa kopior, ha prov på jobbet och jag som hade tänkt hinna med lite shopping =( Nå väl, inte kul å shoppa när nacken är störd.

Fuck fuck fuck fuck!!!

Åh, nu går Katy Perry - I kissed a girl på MTV, är den så bra eller är den så bra??? =P
Egentligen så förstår jag inte grejen med att kyssa samma kön, alltså vad jag menar är att det är ju tunga som tunga.
Kommer ihåg då jag hänge i en vänskapskrets som 16åring och alla gick och hånglade med de av samma kön. Det var inte otrohet så länge man var straight....hm...okej....jag köper inte riktigt det där fast å andra sidan så har inte jag haft nå problem med att hångla med brudar. Dock skulle jag inte göra det när jag hade en relation.
Som sagt, tunga som tunga.

Nu ska jag ta ett hopp in i duschen så jag kommer iväg, lägger in lite bilder sen när jag är hemma igen.
Har´re bra så länge!!
Puss


Min pudel Sotis.....



...
uttråkad och trött såhär på förmiddagen
(Bild tagen med mobilen, därav den sugiga kvaliten)



Give me a comment!
Postat av: Angelica

Svar: Vad bra! Det va en liten kod hade försvunnit. som tur va visste jag vilken det va :)

2008-08-26 @ 12:08:06
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/
Postat av: sanna panna

klart de e jag på bilden ju ..

ja försöker berätta om mitt liv på begäran av mina vänner mitt TRAV-liv....

oja visst va ja snygger hahahahaha...tror de va runt 1977 :)

2008-08-26 @ 12:57:14
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hah ja, shopping is life ;)

2008-08-26 @ 16:12:23
URL: http://jensanl.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0