Skor, skor och lite annat =)

Håller ju på med min flytt, har flyttat alla skorna nu och dessutom plockat i ordning alla filmer, böcker och lagt alla mina kläder som legat på golvet i stora sopsäckar (nej, de ska inte kastas, dock sorteras och sen får man se) så nu känns det som om man kommer nån vart. Nu ska vi skruva ner alla bokhyllor och sedan flytta säng. Ååååh, jag önska att jag senare ikväll kan sätta mig med min dator i mitt nya rum och skriva om hur skönt det känns med ett så stort rum. Fast det är nog att hoppas på för mycket =P


Lite bilder från städningen....
(BILDERNA ÄR TAGNA MED MOBILEN OCH DÄRFÖR SUGER OCH ÄR SUDDIGA, BÄTTRE KOMMER SÅ FORT MIN D60 ÄR TILLBAKA HEM I MINA ARMAR)



...bild från igår på de skorna som inte hade någon låda, alla andra har flyttats från bokhyllan ner till vardagsrummet



...I love my shoes



...All of them



...mina skor som just nu står i sina lådor och i stora kassar nere i vardagsrummet



...bokhyllan idag =)



....mitt golv, fullt med kläder från tidigare idag =P


Inte jätte underhållande bilder kanske =P
Men det kommer andra bilder sen
Nu måste jag fortsätta med plockandet.
Hörs sen! =)


Give me a comment!
Postat av: Tom

SV: hahaha dem är ju bäst att skriva och roligast att läsa :p, du får börja göra som jag gör :P! Markera allt och kopiera innan du trycker på publicera :)

2008-08-30 @ 22:35:18
URL: http://tittajagbloggar.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0