"Självporträtt"

Dåligt uppdatering trots att jag lovade både igår och i förrgår att jag skulle uppdatera. Har bara hänt lite grejer som har fått komma före.
Nu sitter jag och käkar frukost, ska ju på begravning i dag men innan dess har jag en miljon samtal att ringa till deverse. Bland annat måste jag ringa CSN och kolla så jag verkligen får bidragsdelen (men inte lånet) och så måste jag ringa skolan och en lärare m.fl. Tråkiga samtal.

Jaja, har inte riktigt tid å blogga nu känner jag. Men efter begravningen så ollar jag in.
Hoppas ni har bättre väder idag än vad jag har och att ni får en suuuuuuper bra fredag =)

Krama


I just loooove looking at myself =P....







See ya later!!!! =)




Give me a comment!
Postat av: Keeva

Sv; Tack så mycket, din design är också fin, väldigt somrig =)

2008-08-22 @ 10:23:26
URL: http://kiiviie.blogg.se/
Postat av: patricia

Tack för ditt inlägg:) Måste bara fråga. Låter kanske lite korkat men hur ändrar man utseende på bloggen. är det svårt? skulle vilja ha den lite mer personlig:) Kram

2008-08-22 @ 22:27:32
URL: http://paridamer.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, det verkar jätteroligt. Börjar på onsdag med rallylydnaden. =)

Nu för tiden används oftast snälla metoder på hundskolan, innan var det ju rätt hårda metoder =( Dock används bara belöningsmetoden på den här skolan. Det bästa tycker jag. Vem fan vill göra något om den får ett straff? Inte jag iaf. Mycket roligare att få beröm när man är duktig än straff när man är dålig! =)

Hur går det med din pudel? Vad heter den förresten?

2008-08-23 @ 13:46:27
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas verkligen hon snart mår bättre!

Stella har badat idag och är just nu super fin (hon fick gå en LÅÅÅÅNG runda i spöregn innan duschen så slapp jag det sen när hon va fin ;)). Hon ska på pudelns dag imgn och träffa sin brorsa och uppfödare. Då måste man ju va fin och fräsh ;)

Jag läste psykologi ett tag på universitetet. Och angående belöningsmetoder så har man väl kommit fram till att den med positiv feedback (typ godis/snälla ord/ ja... positiv feedback) fungerar bäst! =) Nu ska vi leka säger Stella... Jag vet inte om jag är så pigg på det...

Ha en fin kväll!

2008-08-23 @ 22:01:40
URL: http://triquetra.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0