Ont så in i helvete!

Fan, vaknade med en enorm smärta idag, jag har antagligen fått nackspärr men den är som mest koncentrerad till axlarna. Shit va ont det gör. Sitter här stel som en pinne samtidigt som jag känner hur det strålar ut i öronen (när jag tar på öronen så är de helt bortdomnade) och ut i armarna. Det blir till att ta ett varmt skönt bad och sedan försöka stretcha ut vissa delar på min stackars kropp.
Förstår inte hur det kunde bli såhär.
Usch usch, men det är ju klart att man ska få ont i ryggen en dag som man tänkt ge sig ner på stan för lite ohälsosam shopping =( This fucking sucks!!!
Får se om jag hinner med nå shopping i morgon istället.
Buhu!

Förstår ni hur mycket livet suger just nu??????

Jaja, jag ska inte jobba ikväll så det känns ju skönt. Har ett stort prov på jobbet imorgon som jag måste göra på finansinspektionens order om jag ens ska få jobba. Skönt att jag inte ska göra det idag i allafall =)

Sitter just nu och väntar på att posten ska anlända, har beställt lite böcker som ska komma idag. Perfekt att läsa och ta ett bad en dag som denna. Bara rå om sig själv =)

Fick ju hem lite grejer igår, riktigt tjejiga grejer som kommer passa perfekt framöver för att pigga upp trista höst/vinter dagar =D

Nå väl, nu ska jag gå och sträcka ut mig på soffan och vänta till att klockan blir 11 då mina böcker bör anlända.
Hoppas, hoppas att inte paketet är för stort för att lägga i brevlådan. Orkar inte släpa mig till utlämningsstället =(

Eftersom jag kommer vara hemma hela dagen så kommer det bli en hel del uppdateringar. Bland annat ska jag lägga in bilderna på vad som innehållet i gårdagens paket var och lite fina bilder från igår =)
Vi hörs då jag kommit upp ur badet helt enkelt.


The pain, oh the pain....




Äh, what ever! Snart mår jag bra igen.
Hörs då! =)
Kram!



Give me a comment!
Postat av: Sofia

Ja jag håller med, jag är en expert på att tröttna på mina egna plagg så även fast de ser likadana ut nästa år så köper jag ändå nya. Haha! Detsamma förresten, välkommen tillbaka! ;)

2008-08-25 @ 11:05:57
URL: http://phiiaa.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Eller hur, chicy är grymt bra :)

2008-08-25 @ 11:30:32
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så mycket :)

Den kotar bara 160 kronor på Vero Moda :)

Blommigt är jättefin ja. Det kommer nog gå hem mycket nu under höst. Har ju varit mycket blommigt under sommaren också så :)

2008-08-25 @ 12:06:48
URL: http://peijo.blogg.se/
Postat av: Maja

Men gud det är ju precis så jag tycker. Min syrra har en channel väska men den får jag knappt titta på haha

2008-08-25 @ 12:08:44
URL: http://majapern.blogg.se/
Postat av: Angelica

cool bild :)

2008-08-25 @ 23:03:43
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0