Onsdag i all ära!

Idag börjar jag jobba igen, känns ganska så bra faktiskt. På måndag börjar studierna så att jobba idag och imorgon och sedan ha långhelg känns som en bra idé. Bra att börja med en sak i taget liksom =)

Jag har varit vaken sedan klockan 7, tog mig en långfrukost med massa rostat bröd och kaffe, juice och annan fruktdryck. Förhoppningsvis är jag väl förberedd för denna dag. Jobbar ju från klockan 10 till klockan 19 ikväll så däremellan kommer det inte bli nå bloggande, dock kommer jag blogga så fort jag kommer hem såklart =)

Jag tänkte ju självklart inte lämna detta inlägg bild-fritt så att säga, här kommer lite bilder från i lördags då vi var ute och klättrade, det är naturbilder som visar de vackra bergsväggar min bror och hans tjej klättrade. Jag, som måste vara den mest höjdrädda människan i världen, fotade bara...typ.


Nature as it should be.....



...branta bergsväggar utanför Nerkes kil utanför Örebro



...från den här typen av bergsväggar så rinner det regnvatten ur sprickorna, en sak som oroade mig väldigt.
Sprickor = stenar kan lossna.
Dock sker inte detta men tanken är itne så trevlig då man har sin bror klättrandes högre upp.



...blöt bergsvägg med...spricka



...spindelväv



...jag, dum som jag är, bestämde mig också för att klättra men klättra en något säkrare väg.
Min brorsa rep syns, hans flickvän står långt därnere och brorsan är långt ovanför mig.
Behöver jag säga att jag höll på att svimma på vägen ner?



...fin utsikt var det iallafall.
Bilden är inte så bra, det var högt, jag höll i mig i en kvist för att inte ramla och skulle samtidigt försöka fota.


Detta var lite naturbilder från i lördags.
Visste inte riktgit vad jag skulle lägga in såhär på morgonkvisten =)
Men jag kommer, som sagt, blogga ikväll och lägga in lite andra bilder.

Hoppas ni får en bra dag och att solen lyser på er som den gör på mig =D
Puss!!!


Give me a comment!
Postat av: ida

Hihi precis. Tyvärr för mycket förberedelser och därför för mycket kläder på oss, vädret var ju perfekt! :)

2008-08-20 @ 09:06:07
URL: http://ida17.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: haha du kan ha rätt det där med att hon skriker. ;D JAg fick förresten inte sova gott. :/

2008-08-20 @ 12:54:18
URL: http://susannefors.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0