Många minnen

Sommaren är förbi, jag är så otroligt glad att jag köpte min kamera i början av sommaren. Jag har aldrig haft så här många bilder att titta tillbaka på och minnas den tid som flutit förbi. Jag har massor med underbara sommarminnen lagrade på denna dator, i bilder och med olika motiv föreställande olika saker att minnas.
Jag kommer förhoppningsvis kunna minnas den kommande hösten på samma sätt och även vintern. Ser fram emot våren.

Oj vad jag ska ta bilder nu!


Remember the summer of 2008...



...De spektakulära solnedgångarna i juli...



....otroligt vackra men....



...väldigt förrädiska.
Först en vacker solnedgång som gör livet värt att leva och sedan ett dunder med blixtar som skrämmer livet på flykt.
Se den vackra solnedgången, nu se de mörka molnen närmast.


Nu ska jag och Sotis sova. Tänkte försöka ta mig upp tidigt imorgon med =)
Får se hur de går, klockan är ju trots allt redan strax ett =P

Jaja, sussa sött så ses vi imorgon!
Puss! =)



Give me a comment!
Postat av: Em

vetvart jag fickden ifrån men får de ej att funka med att byta mp3 spelare

o engelska e inteb mitt bästa ämne..

2008-08-15 @ 10:05:10
URL: http://barbiiii.blogg.se/
Postat av: daniella

haha, okejokej, tar det som en komplimang :D

men å andra sidan tkr jag hon ser bra ut, fasst inte på den bilden hahah. :D

jättefin blogg, o tack för komentaren!

ha en bra dag.

kramar

2008-08-15 @ 10:06:24
URL: http://danijellas.blogg.se/
Postat av: sofia

Visst är det jäkligt opraktiskt?! Alla sändningar borde vara när man är ledig...eller jobbet borde anpassa sig..kanske ska säga det till kunderna idag, "hej du, det är OS nu -försvinn =)"

Ha en bra dag

2008-08-15 @ 10:08:48
URL: http://sofipitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Va fin bild 2 va :) lycka till med datorn !

2008-08-15 @ 10:14:27

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0