Lycklig!

Sitter och pillar med min nya dator, om två timmar kommer brorsan hit så om typ fyra timmar så kommer vi börja installera massa program på den =) Ska bli helt jäkla underbart =D

Äntligen kommer jag ha Photoshop CS3 och Illustrator och äntligen så kommer jag ha en dator som inte hänger sig stup i kvarten och som har myyyycke hårddisk utrymme =) Dessutom har jag ju min externa hårddisk nu och....i ROSA!!! =)

Nu kommer mamma hem så nu ska jag börja laga mat, sitter fortfarande vid min gamla dator så jag ska installera mitt mobila bredband på den nya lite senare. 
Om det lyckas och inge skit uppstår så höres vi om inte allt för lång stund, annars kan det nog komma att dröja en stund =/
Men min kamera kommer också hem i samband med att brorsan anländer så imorgon kommer mina inlägg åter vara fyllda med bilder =)

Men men, nu måste jag sätta fart =)
See ya later!!! 



...Ohh my dear camera....



...I have missed you like crazy this hole week




Give me a comment!
Postat av: Frida

Guud vilka heta grejor du köpt! lycko dig!

2008-08-15 @ 23:17:02
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Hanna

vi ska köpa en pentax:)) prova lite den kameran du har men fastna mer för pentax:)

2008-08-17 @ 10:08:22
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Miss T

Jag köpte min kamera i måndags men har inte riktigt haft tid att bekanta mig med den ännu..har aldrig haft en systemkamera förut och det finns så mycket inställningar och knappar. Ska bli spännande påverka bilderna så som man vill! har följt manualen som en slav men största problemet just nu är att ha sökaren i LCD skärmen..det går väl? Vet du hur man gör?

2008-08-28 @ 20:57:52

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0