Lördag, på riktigt!

Nu är det äntligen lördag, jag har varit vaken sedan klockan 9 imorse och städat. Känns rätt så skönt att städa faktiskt. Visst ärdet jobbigt å så men fan va rent det blir. Och man känner sig så nyttig som gör någonting vettigt istället för bara glor på tv. Skönt att komma upp relativt tidigt på morgonen också. =)

Mamma ringde nyss, dom har snott pengar från hennes konto. Nån har samlat uppgifter om hennes konto och sedan gett det vidare till nån i USA som under natten gjort två uttag. Nordea ringde imorse och berättade, dom fattade ju att det inte va hon som gjort överföringarna. Jag tror att dom har riktat in sig på henne eftersom hon är statligt anställd så jag tror säkert att fler statligt anställda har blivit drabbade eller kommer bli drabbade.
Huvudsaken är att Nordea betalar mamma för det hon förlorat så ingen större skada skedd. Utöver det faktum att hon känner sig väldigt illa till mods. Det är ju så, ifall någon kan ta sig in på ens konto och ta ens pengar så blir man ju väldigt utsatt. Förhoppningsvis var det en engångsföreteelse.

Förresten, igår beställde jag en extern hårddisk, kändes som om jag behövde en med tanke på alla bilder som ligger på min stackars dator och segar ner den som fan. Sen är det ju självklart i säkerhetssynpunkt också.


Köpte denna....



....På 160 gb och från Dustin
Kostade knappt 600:-
Sen köpte jag självklart en väska till min nya vän...



....Kostade knappt 100:- och också från Dustin.
Fina va? =)


Nu ska jag gå och laga mig lite lunch, håller på att avlida av hunger. Kommer hit igen lite senare.
Då kommer jag också lägga in lite fina bilder =)
Hörs då!



Give me a comment!
Postat av: Y a m i n a

Vad gör du nu?

2008-08-09 @ 13:14:19
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha ja gud, serier, musik, celebs och allt möjligt, äsch x)



tack detsamma!

2008-08-09 @ 13:35:53
URL: http://sarahlu.blogg.se/
Postat av: ida

hur mycket tjänar du på din blogg i månaden gemon den reklamen du har? snälla svara till min blogg. kram kram

2008-08-09 @ 20:51:27
URL: http://iidaaaaa.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0