LÖRDAG!

Okej, jag vet att det är fredag men det känns som lördag och det känns så jääääävla bra!!!! =D
Just nu sitter jag och kollar på Bam and Missy´s unholy union.Det är ganska så dåligt. Tycker bara Bam är pinsam med sin HIM-dyrkan. Usch säger jag bara!!

Hämtade ut min nya mobil igår och jag ääälskar den. Den är liten, händig och den har en otroligt snabb uppkoppling. Kan det bli bättre? =P
Förresten, ni har väl sett reklamen som säger att vi med Tele2/Comviq får se OS gratis i mobilen? Så är det iallafall. Man sms:ar OS till 333 och sen skickar dom en länk. Funkar faktiskt, gratis grejer brukar ju inte göra det =P
Men men, bara ett tips sådär =)

Vet ni vart jag ska nästa sommar? Jag ska till Åland. Låter inte så speciellt kanske men jag var där två veckor varje sommar som liten och vi bodde i våra vänners lyxvilla, seglade i en riktigt stor segelbåt och gick den korta vägen till stranden varje dag. Saknar den tiden =/ Så nu har vi planerat in en vecka där till nästa sommar Wiiieeeeee!!! Happy Helena! =P



...Mugg från Åland.
"Navigare Vivere Est = Att Segla Är Livet/Nödvändigt" =)


Nu börjar snart Morden i Midsummer på SVT 24 så de ska jag glo på.
Men jag kommer in hit med lite coola bilder om ett tag igen.
man kan blogga och glo på tv samtidigt...faktiskt...jag lovar =)

Men men, ses strax igen!
Kram


Give me a comment!
Postat av: PAULINA.

Ja precis. Iallafall inte 20 riksdaler. Haha. Kram!

2008-08-08 @ 23:35:43
URL: http://panash.blogg.se/
Postat av: Felicia

åhh tack :) Sov gott du me. (:

2008-08-08 @ 23:43:05
URL: http://thatsjustthewayiam.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0