Konstig dag

Halloj. Har varit hemma några timmar nu och är dödstrött!!! Har varit på gymnasiet och gått vilse både på väg till komvux och på komvux. Blivit överkörd av en sur och grinig studievägledare och sedan tröstat mig med lite shopping =P

Herregud, jag har ingenting emot invandrare (min brors sambo är en rikttig invandrare, känn på den du! =P) men jag lovar, antingen kommer jag vara mördad eller bortgift vid slutet av denna vecka, jag ger det max två veckor.
Kommentarer som "Yo bruden, hur e de?" och massa blickar förföljde mig i dag då jag skulle försöka hitta den jäkla studievägledaren och varför, jag säger det igen, varför måste dessa invandrare smälla så högt när de ska hälsa på varandra. SMACK sa det varje gång några hälsade på varandra och min reaktion var "Åh herregud, det är skottlossning!"

När jag väl hittade studievägledaren så fick jag inte säga ett skit, jag brukar prata sönder folk men här fick jag inte fram ett ord. han kollade på mina skit betyg från gymnasiet och sa "Ja, du är ganska så misslyckad du" och Helena kunde inte dölja sin förvåning. Det enda jag fick fram var "Men, jag ska faktiskt läsa matte C!!" varpå han svarar "Ja, den kursen är full så du får gå på kursen som är på kvällen". Jag försökte få honom att först förklara vilka tider det handlade om och vilken dag men fick som svar "Spelar det någon roll?" (jag tänkte då; "Ja ditt as, det spelar roll, jag har ett LIV för i helvete!" men det sa jag inte) jag svarade att jag jobbar kvällar och han svarade "Jaha, det var ju inte så smart av dig" Fuck va jag va sur när jag gick därifrån!

Jaja, det var lite om min dag, här kommer tre betydelselösa bilder från min dag....



...Väntar på bussen som var det enda som faktiskt fungerade idag; den kom i tid!!!



...på bussen. Ser ni att det står "Behrn arena" på nästa hållplats?
Det är där ÖSK spelar =P



...Haha! Försöker förmedla en känsla av hur det kändes att vara vilse i min egen hemstad på jakt efter den skola jag ska gå på ;P
Lyckas jag förmedla denna känsla?
Hihi! I look like a freak!


Kommer stax lägga in bilder från dagens shopping!
Hoppas vi ses då =)
kramar!



Give me a comment!
Postat av: LVMH

Ja eller hur e d bullshit :)



Ha en fin kväll du med :)

2008-08-26 @ 20:44:21
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din snälla kommentar på bloggen =) verkligen gör trevligt med lite positiv respons o sånt :) håller me dej att hon kanske itne var sitt bästa jag.. innuti är kläderna på henne också aningen konstiga..but i guess its elle fashion? hehe ha en fortsatt trevlig kväll =)

2008-08-26 @ 20:45:10
Postat av: Marie

haha ja, jag sätter bara på honom täcken när det regnar och är vinter, annars vägrar han gå ut. men dock gillar han inte tröjer och liknande med ärmar så det undviker jag. aw, du måste lägga upp någon bild på din vovve :D

tack detsamma!

2008-08-26 @ 20:46:43
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: johan

Go for it!!!

2008-08-26 @ 21:13:08
URL: http://fuckyou.blogg.se/
Postat av: Marie

aw, vad snäll du är!

2008-08-26 @ 21:22:48
URL: http://marymarys.blogg.se/
Postat av: Marie

aw så söt med kepsen då :D haha.

:D

2008-08-26 @ 22:02:37
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur fan kan människan säga så? Vilket jävla as...

2008-08-26 @ 23:06:10

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0