Jag vet, jag suger

Igår blev det inge bloggande. har för mycket i skallen nu förtiden för att det ska bli regelbundet bloggande. Ledsen för det. Gillar ju att blogga så.
Blir bättre i slutet av augusti. Då kommer jag ha mer tid och ordet "rutin" kommer återinföras i mitt liv =)

Jag har kommit fram till att jag behöver en ny dator, en dator som pallar med lite ansträngning. Min segar som fan då jag lägger in bilder och jag kan bara gissa mig till hur den kommer reagera då jag lägger in Photoshop CS3 och Illustrator. Jag tror min dator kommer skrika av ansträngning. Så nu blir det till att kolla upp en ny dator då rå.

Har hittat en dator som jag gillar, den råkar tillhöra min pappa och jag råkar anse att han inte har någon användning för den. Speciellt inte efter att han köpte den då det var ett speciellt erbjudande. Han fick bland annat 2 gb minne i stället för 1 gb och så vidare. Jag och min pudel har röstat för att han inte har någon användning av denna underbara dator. Så jag förslog ett byte, jag är hans enda dotter vilket jag och informerade honom om. Datorn är så gott som min =P



....Hittade ingen större bild på denna sötnod =/


Min mamma håller på att göra riktig hallonsylt så jag ska gå och assistera henne lite. Kommer hit om nån timme eller två igen =)
Hoppas ni tittar in då!
Kramar!




Give me a comment!
Postat av: Emms

svar: Tack :) ja visst gör den? :P desamma!

2008-08-06 @ 13:58:05
URL: http://konstigaemms.blogg.se/
Postat av: cissi

svar: tack :)

aaw, vad gulligt

2008-08-06 @ 14:07:35
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/
Postat av: stina

sv: alltid drygt att vara nykter när ingen annan e d:P haha få se på lördag om alla bli apfulla då..dit vi ska :P

2008-08-06 @ 14:24:36
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Vad snygg data :D Hoppas den blir din ;)

Mysig blogg, kram

2008-08-06 @ 15:14:44
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0