It´s time

Nu drar jag snart, ska hämta min dator och min externa hårddisk som har anlänt till utlämningsstället =D Visst är det bra att vara en loppa? Och leva på hoppet som jag tidigare nämnde =P

Jag är sååå lycklig!!!
Ska sätta mig sen och lägga över allt från min nuvarande dator till den externa hårddisken samtidigt som jag installerar allt som måste installeras på min nya dator. Kommer se ut som en data-nörd med två datorer bredvid mig....but you know what? I´m loving it!!! =D


I´m living....



...in a dreamworld right now.


Höres sen =)
Kommer med uppdateringar om hur min dator mår och fungerar =P
Haha!


Give me a comment!
Postat av: Marie

Ja, jag håller med. Den var lagom "naken" och härligt prinsessig. Tack desamma!

2008-08-15 @ 16:41:23
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, ja, det är väl så! Att man aldrig är nöjd menar jag xD Man får ta det lite som det kommer. Jobba lite, plugga lite. Huvudsaken är ju att man gör nånting.

2008-08-15 @ 16:45:15
URL: http://sommarbruden.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0