Härlig dag =)

Vet ni vad jag har gjort idag? Bara njutit av solen. Velat vara ute hela tiden för att sno åt mig de sista solstrålarna. Det blev riktigt fint väder här idag och guuuud va jag är lycklig över att jag inte jobbade, då hade jag missat dessa underbara solstrålar.

Kom hem för en timme sedan ungefär, jag och min mamma var på en restaurang och käkade och SATT UTE I KVÄLLSSOLEN!!! =D Innan mamma kom hem så städade jag och underhöll en pudel som var enormt uttråkade.
Hon bara saknar mamma och pappa hela tiden, det är ju dom som hon får allt godis från. Elaka Helena kör med disiplin och försöker bara uppfostra denna pudel hela tiden, självklart tycker pudeln att Helena suger.



...väntande pudel, försöker gömma sig från Helena



...tassar i gräset

Blir mycke bilder på Sotis som ni kanske märker =P
Men hon är ju så söt!
Nu ska jag gå och underhålla både mor och pudel, båda skriker efter uppmärksamhet.
Får se om jag kikar in här en snabbis innan jag går och lägger mig, annars hörs vi imorgon!
Kramar! =)




Give me a comment!
Postat av: Josiee

Åh vilken liten sötnos:)

2008-08-12 @ 00:25:38
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anna Phe

Söt :)

2008-08-12 @ 02:25:42
URL: http://annaphe.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0