Göra som pudeln!

Nu tänkte jag följa min söta pudels exempel och gå och lägga mig. Börjar jobba klockan 10 imorgon och jobbar till klockan 19. Det är inte säkert att jag hinner blogga imorgon men jag ska göra mitt bästa för att hinna =) men då är det nog bäst att jag går och lägger mig nu =P

Sotis har ett intressant sätt att ta sig under täcket, hon gräver sig in längst ner i sängen och sedan kryper upp under täcket med siktet inställt på kuddarna längst väggen. Vi slåss alltid om att ligga längst in. Jag brukar vinna på kvällen men på morgonen så brukar Sotis ligga där, inklämd mellan mig och väggen. =P Hon är så söt min tjej =) 


Sotis ligger redan under täcket, på kuddarna närmast väggen....



...Och hon är inte precis överlycklig över att jag kom och väckte henne då jag skulle smörja in ansiktet vid MIN spegel och i MITT rum. Fast hon anser att det är hennes rum =P....



...Bilderna är tagna med mobilkameran, det är därför kvaliten suger.


SOV GOTT ALLES!!!!!!! =D
Puss!


Give me a comment!
Postat av: Tina

Saken är ju den till och med att filmen är så gott som färdig, men de flyttar fram premiären på grund av strejken som var... vad nu det ska göra för någon skillnad vet jag inte men... jävligt tråkigt är det =/

2008-08-20 @ 00:09:19
URL: http://tjockobbe.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0