No one likes A very much

God morgon!
Eller jag har varit vaken en bra stund visserligen =) Packat ihop grejer m.m. inför flyyyytten =P
Har lite ont i skallen efter att ha varit vaken till efter klockan fem i natt, inte så smart när man ska hålla på och bära möbler och vara aktiv hela dagen =P Men men, jag överlever!


Nu ska jag berätta en historia om en kille som jag trodde var smart och intelligent men är så inkompetent och ointelligent som man bara kan bli....

Under en längre tid så har jag varit kär i en kille, vi kallar honom A, vi testade på att ha en relation men eftersom jag då relativt nyligen kommit ur en realtion så fanns de dåliga minnena kvar. Jag var osäker på honom och ville vänta men vi fortsatte ses, vi hittade på saker och vi gosade och allt var ungefär som om vi ändå var ihop. Sen på Valborg så blev det ett stort bråk mellan A, mig och A:s kompis. Det handlade om politik och jag och hans kompis hade en annan åsikt än honom. Detta klarade inte stackaren av så han började skrika och kasta ut oss från lägenheten. Sen, utanför längeheten, så gav han sig på en kille som gick förbi och skulle snacka med oss. Riktigt irreterande kille visst, men att A gav sig på honom var ju bara dumt.
När dom slutat slåss, killens kompisar kommit och hämtat honom så sa jag till A att hans beteende var inte okej. A lackade totalt och plötsligen så var jag en fitta och en hora och så skulle han försöka spotta mig i ansiktet. Då tog jag visserligen tag i hans struphuvud. Herregud, jag va så arg då så om han hade spottat på mig så hade jag slitit loss han struphuvud.
Tre dagar efter det så satte han på en annan brud, trots att jag dagen innan ringt och bett och bönat till honom att låta bli för jag ville ha honom. Sen hörde han av sig och trodde att jag skulle vilja bli ihop med honom (som sagt, han är inte smart den här grabben). Dock fortsatte vi umgås som vänner och vi hade det trevligt även om jag visste att vi aldrig skulle bli nått överhuvudtaget. Jag menar kom igen, killen är så desperat efter sex så han sätter på vad som helst. Inte precis någon man vill ha som pojkvän.

Jag har kortat ner denna historia ordentligt, ni ska bara veta vilken typ av kille han är. Det finns myyyycket mer att berätta som kommer få folk att vilja slå honom, tro mig. Min poäng med denna story är att vi beslutade att sluta prata med varandra förra måndagen och det har känt riktigt bra utan honom. Men i förrgår så skriver han på msn och jag svarar, sen snackar vi i telefon men i går så kom jag på det att NEJ, jag vill inte vara vän med honom. Jag vet vad han går för och han är en riktigt äcklig varelse. Han är dessutom den svenska verisonen på riktigt white trash.

Vet ni varför han kontaktade mig igen?

Jo, här kommer den delen som kommer få er alla att förstå vilken korkad kille detta är (vilket jag vet att vissa av er redan insett). Han kontaktade mig för att han ville att jag skulle veta att han har satt på en ny tjej och att han gillar henne. Han ansåg att jag förtjänade att få veta det. WHAT??? Varför förtjänade jag att veta det? Som sagt, otroligt ointelligent kille.

Egentligen så kontaktade han ju mig för att göra mig svartsjuk och såra mig. han vet att jag är bättre än honom, att jag kommer nå längre och att jag lever ett bättre liv än honom. Han pallade väl inte med det helt enkelt.
Tragiskt kille.

Det är intressant att han anser sig vara så mogen och intelligent. Det råkar vara så att vi jobbar (förtillfället) på samma ställe (men han fick sparken för att han missskött sig så haha) och i princip alla, utöver två pers, som har kommit i kontakt med honmo där tycker att han är omogen, oambitiös och (som en kille kallade A) socialt-handikappad (vilket flera hållit med om). En jobbkompis sa för några veckor sedan "Jag förstår inte hur han resonerar. Jag tycker synd om killen" och det gör folk. Han tycker synd om A för att han är som han är. Han imponerar inte på någon.

Nå ja, jag har en väldigt stark känsla att jag vill hämnas för allt han har gjort och jag har en hel del tillfredsställande idéer.
Han borde nog ha kollat med mina ex innan har försökte köra över mig. Jag är kvinna, alltså är jag beräknande och väääldigt farlig att reta upp.


Nu ska jag återgå till flyttandet, kommer hit sen igen med ett litet gladare inlägg =)
ha de så bra så länge!
Puss!




...Denna brud gör vem som helst lesbisk



 

Give me a comment!
Postat av: Sarah

Vilken jävel :(

Du är ingen hora Helena, han är horan

2008-08-30 @ 15:17:01
Postat av: Tom

Var det, det här inlägget som försvann? Tycker fan synd om dig då! Måste varit jobbigt att skriva om :p

2008-08-30 @ 16:15:19
URL: http://tittajagbloggar.webblogg.se/
Postat av: ninni

mogen kille måste jag verkligen säga .. ha ha hur gammal var han 12?! eller :S ..

nej bätte kan du ju lätt få...

Men skit i han svara inte när han ringer eller sms:Ar de tar hårdast jag lovar dej .. för då vissar du inte att du bryr dej ...

Kram på dej ...

2008-08-30 @ 18:19:23
URL: http://niiinniii.blogg.se/
Postat av: Holle

Tack ! Va kul att du gillar den =) Har jobbat rätt hårt för att få till de med bilden, den är dessutom tagen av mig, så de betyder ju lite extra =)

2008-08-30 @ 19:09:39
URL: http://sholmen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0