Det efterlängtade mejlet =)

Och så kom det, det mejl som jag suttit och väntat på. Jag har uppdaterat min inkorg en gång i halvtimmen under hela dagen och tillslut kom mejlet alltså "Din beställning är på väg!" OOooh, thank God! Dessvärre tror jag inte att jag kommer ha datorn här fören på måndag =( Så i slutänden så gjorde inte mejlet mig mycket lyckligare. Men men, vad gör man? =/
Bara att försöka överleva helgen utan att kunna installera Photoshop CS3, Illustrator, m.m. men jag tror inte jag kommer dö av längtan =P Eller jo, kanske lite.

Personligen tycker jag det är en trög dag i dag i bloggvärlden, det uppdateras dåligt och det finns inte mycket kul å läsa. Men det kanske bara är jag som är allmänt grinig idag. Who knows!

Planerna för kvällen är att jag ska leta reda på nån kul film för mig och min mamma att glo på och under tiden ska vi käka räksmörgås med räkor, majonäs, sallas, tomater och så självklart färskt och über gott bröd =D Till detta blir det kallt rosévin....mmmmm.... Finns de nå bättre än att vara ledig från jobbet? =P
Men seriöst, jag behöver verkligen en riktig myskväll. Jag må älska hösten men jag blir, precis som så många andra, väldigt deppig när jag tänker på den lycka man kände i juni då sommaren var här och man såg fram emot grillfester och långa utekvällar på stan.
Nu är de förbi och allt man ser då man kollar ut är en svart himmel och regn som kommer var tjugonde minut, stannar i tio och återkommer sedan igen efter tjugo minuter igen.


I miss June- 2008....



...Kommer ni ihåg solen som nästan brände hål på vår vinterbleka hud?



...Alla som tog studenten...



...."Sam-media ÄLSKAR wikipedia" =P Haha!



...Jag satt, i juni, och väntade på att min kompis skulle komma ut genom den porten för att gå och käka lunch med mig. På samma ställe satt jag och väntade igår då hon och jag skulle äta lunch, första lunchen vi åt ihop sedan den här bilden togs.


Jag sakna juni, men 2009:s juni kommer bli någonting i hästväg. Nästa sommar är redan planerad, pengarna fixade och allt annordnat.

Life goes on!! =)




Give me a comment!
Postat av: Sofia

SV: Hah (: Men 100 kr är svårt att hålla i, det finns ju nästan alltid något för 100 kr, så tänker man; men detär ju bara 100 kr, men så köper man ngt helt onödigt för det mesta. (:

2008-08-14 @ 20:41:48
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Ung mamma

Svar: Äh, det växer ju ut igen ;) Tro mig, jag har haft många frisyrer, och många färger, men nu är jag tillbaka till orginialfärg och en längd som passar mig perfekt (möjligtvis att jag kapar det ett par cm till när det är dags att klippa sig igen) :):) Nu är det helt ofärgat/oslingat :D

2008-08-14 @ 20:59:24
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: ninni

Nästa sommar kommer snart=P...

Jag längtar redan efter nästa semester ha ha .. jag har dock bara jobbat drygt en månad ha ha ...

2008-08-14 @ 23:16:53
URL: http://niiinniii.blogg.se/
Postat av: ninni

Jag var verkligen inte glad över att hon satte mötet på min lediga dag men hon gör allt för att få mej sur eller att få mej att gå över linjen så att jag blir förbannad så hon kan sparka mej....

tråkigt att de ska vara så men men snart kommer den vanliga chefen tillbax & skönt är ju de =) ...

2008-08-14 @ 23:49:08
URL: http://niiinniii.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0