Ang; Design och annat

Jahopp, då var det fredag då. Idag ska jag plocka ur mina bokhyllor (I´m kind of moving ;P) och lägga allt i kartonger, kläderna ska sorteras och alla kartonger med skor ska ner till vardagsrummet där de inte står i vägen.
Sen ska jag ju försöka hinna uppdatera bloggen ofta idag också =)

Hade tänkt dra in till stan på lite shopping men konstigt nog så har jag verkligen ingen lust. Skumt som tusan! =P
Nå ja, har annat att göra som sagt.

Hade tänkt ta en massa bilder i morse, det är en sån underbar dag så. Men någon (säger inga namn men han är min äldsta bror) har snott min kamera och jävlar va sur jag är. Man frågar innan!
Så det enda jag har idag är min mobil och den sugiga kameran. Men men, det får väl duga. Suck, jag som hade tänkt leka med filter och allt =/

En annan sak jag tänkte försöka mig på idag är att pilla med designen på bloggen. Får se om jag hinner med det. Prioriterar ju flyttningen så att säga.


Lite bilder för dagen så här långt med mobilen som enda vän....
 


...Det är en VARM SOL UTE IDAG!!! =D
Wiieeeee!!!!



...Sotis njuter också av vädret på sitt nonchalanta vis =P



...en suddig döing från gårdagens tvesjärts-jakt



...svart/vit fotboll för tankarna till det underbara fotbollslaget ÖSK =P



...flowers



...en uppdrucken cola och ett cigg paket, kan dagen börja bättre? ;)


Jaja, nu ska jag gå och käka lunch, funderar på att gå till reaturangen här i närheten och köpa nån god pasta rätt. Dom har sååå mycket å välja på så det blir nog svårt =)

Förresten, fingers crosed för en bekant till mig som är på jobbintejuv idag....



...hoppas han får jobbet =)


Hörs om en stund igen =)
Krama!



Give me a comment!
Postat av: martin rebell

Ahaa! Men det är jö bara sitta hemma o skissa, det gör jag hela tiden!=) Haj haj!

2008-08-29 @ 13:01:02
URL: http://martinrebell.blogg.se/
Postat av: Emelie

När du tarkort på "nära saker" sätt på makro så blir det inte lika suddigt :) fast det kasnke du vet redan :)

2008-08-30 @ 00:35:09
URL: http://gosiigt.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0