Dåligt samvete?

Idag har jag verkligen inte dåligt samvete för att jag inte uppdaterat bloggen, idag har jag haft så mycket kul att det helt enkelt inte hunnits med och jag har njutit av varje stund =)

Imorse åkte vi iväg för att brorsan och hans tjej skulle klättra. Jag, som är otorligt höjdrädd, följde med för att fota och vilka coola bilder jag fick =D Dessutom så följde min söta pudelflicka Sotis med så självklart blev det en massa bilder på denna skönhet med =) Jag kommer lägga upp en massa bilder imorgon på både det ena och det andra. Ikväll orkar jag inte riktigt sitta och fixa med dom om jag ska vara ärlig.

Dessutom har Photoshop och typ tjugo andra program installerats på min dator så imorgon blir det till att leka en massa. Ser fram emot det, jag kommer sitta från morgn till kväll och leka, leka, öva, pilla, leka lite till och förhoppningsvis så kan jag slänga upp nån demo-bild här på bloggen så jag får visa min enorma kreativitet =P
Nämen det ska bli hysteriskt kul. Sen kommer jag ju också bygga om designen på bloggen så forthoppningsvis så kommer ni redan imorgon kväll se några få förändringar =)


Naturbild från dagens utflykt....



....bara en lite "teser" till imorgon =P
Då kommer jag lägga upp de coola bilderna =)


Nu har väl jag egentligen ingenting mer å säga, tänkte väl ta min helt utmattade pudel med mig och gå och lägga mig.
Känns bra efter en så sund dag på berget =)

Puss!!!


(P.S. Till Miranda; Jag har försökt mig på dagens outfit några gånger men bristen på tid och det faktum att jag nästan aldrig bär de extremt snygga klänningarna, coola tröjorna och underbara skorna jag köper så känns det ganska så meningslöst.
Men jag kan göra ett nytt försök! =)
Får väl skärpa mig och börja använda mina grejer helt enkelt =P)


Give me a comment!
Postat av: Linnea

Du verkar ha haft en rolig dag skönt med glada personer :D

Ha en bra kväll

2008-08-17 @ 00:44:24
URL: http://oddneus.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja! det är fruktansvärt svårt att hitta några som passar, men det är värt det.

tack desamma :)

2008-08-17 @ 00:57:37
URL: http://honfiia.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0