Bilder bilder bilder

Halloj! Anledningen till den dåliga uppdateringen idag är för att min bror anlände från Skotland, man vill ju umgås med sin bror som man bara träffar två gånger per år =)
För övrigt så måste jag säga att jag är väldigt duktig på ursäkter till min dåliga aktivitet här på bloggen =P

Under en veckas tid så har jag inte hunnit fota så mycket, dock har det blivit en del iallafall. Satt och kollade igenom dom och visste inte vilka jag skulle lägga upp. Bestämde mig för att ägna detta inlägg till min pudel Sotis, lägger upp mycke bilder på denna skönhet men hon är ju så rolig och söt.


I längtande stund...



...Sotis ligger på soffan och väntar på pappa, hennes absoluta favorit i familjen



...väntan kan bli lång ibland för en liten pudel-flicka



..."suck, var är han?!"



....längtande Sotis
Sotis, i en söt situation....



...kolla in klorna, det är inte skönt att få dom ner i huden



...om man vill ha nått, till exempel godis, så får man kämpa för det


Det var lite bilder på pudeln. Har massor med fler bilder på både det ena och det andra, dessutom så har brorsan kommit hit med Photoshop CS3, Illustrator m.m. så nu ska jag mixtra med bilder som en galning =P
Måste bara lära mig skiten först haha!

Nu ska jag installera Photoshop paketet så vi kommer nog inte höras mer ikväll men jag kommer in tidigt imorgon tänkte jag =) För omväxlingsskull =P
Hoppas vi ses då!
Puss!!




Give me a comment!
Postat av: F R i D A

Ja, så tänkte jag med. Undra om det är många som nappar på den annonsen. =P



Sov så gott du med. =)

2008-08-11 @ 01:10:44
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

tack, din header är ju såklart också snygg! :D

2008-08-11 @ 09:24:15
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ja hösten är jätte mysigt, absolut! Men känns lixom inte som om de vare någon riktig sommar ännu, och snart redan höst lixom! :(

2008-08-11 @ 13:37:28
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Underbar vovve. En gång pudel - alltid pudel. Finns inget bättre =)

2008-08-12 @ 05:45:52
URL: http://triquetra.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0