Beautifull Sunday

Goddagens!

Blev lite sent igår så jag kunde inte blogga. Däckade om jag ska vara helt ärlig.
Idag är det söndag, känns både jobbigt och bra. Imorgon börjar jag jobba igen men kommer bara jobba en vecka, sen har jag semester igen =D Så man kan väl säga såhär att om måndag kommer snart så följer strax tisdag efter, sedan onsdag och då torsdag är här så är det bara fredag kvar och sen är jag ledig igen. Bra va? =P

Idag tänkte jag städa, får se hur det går med det. Tänkte iallafall försöka mig på att städa badrummet och toan, kanske köket och sedan ta resten under veckan. Är för lat idag känner jag. Dock finns det ingenting kul på tv vad jag vet. Några tips?
Men jag har Ben & Jerry glass att leka med så det borde nog rädda kvällen =P
Jag vet, jag är besatt av Ben & Jerry´s glass men vem är inte det? MUMS!!!

Igår var jag på O´learys med en kompis. Vi käkade och hade det trevligt. Sen gick vi på en promenad och upptäckte massa konst på gatorna som jag fotade, handlade lite och stack hem och drack vin m.m. Trevligt helt enkelt.


Här är bilderna jag tog under promenaden. Dom är tagna med mobilen så kvaliten är sisådär.....



...Våghustorget i Örebro.
Här har man gjort om vissa plattor....



...väldigt snyggt



...kul med gatukonst.
Jag funderade länge på vilka som hade fixat med denna konst och tillslut....



...så hittade jag en platta....



...som dock inte var så väldigt informativ



...men jag diggar idén
Stadsbussarna har verkligen fått mycke pengar för att bära denna reklam över hela sina bussar....



...dom gör reklam för HSB (bostadsbolaget) som nu ska bygga nya lägenheter längst med Svartån (som går genom hela Örebro) och de har gett lägenhetkomplexet det passande namnet...



...Åstaden
(P.S. Man ser lite av Örebro slott i bakgrunden)


Nu ska jag stänga ner datorn, ovädret är galet utanför. Det blixtrar och regnar och jag har på äldre dagar fått en väldig respekt för åskan och vad den kan orsaka,
Så vi höres lite senare igen =)
PUSS!!!


Give me a comment!
Postat av: alexandra

åh, en örebroare har jag hittat :) kände allt igen bilderna ;)

2008-08-03 @ 17:42:49
URL: http://aluxandra.blogg.se/provar
Postat av: alexandra

oj, skrev min andra adress i inlägget innan, sorry :)

2008-08-03 @ 17:43:16
URL: http://aluxandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

svar: jag tycker aldrig att jag hitatr örebroare på blogg.se :O därför blev jag så förvånad när jag hittade dig ! HAHA. ååh tack för länken. jag brukar jämt få leta tusen år för att hitta på na så jag kan följa matchen :P

tack för de fina orden om min blogg btw :)

2008-08-03 @ 18:01:45
URL: http://aluxandra.blogg.se/
Postat av: Keshia

ÅH jag skulle förklara om jag kom ihåg hur fasiken jag gjorde. Satt och klurade hur längesom helst innan jag fick det att funka och se ut som jag ville. Men jag är mycket inne på designadinblogg.se och nästan allt jag kan har jag lärt min därifrån, så man får klura ihop olika koder och så.. Lycka till

2008-08-03 @ 18:33:22
URL: http://keshiaslife.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0