Bästa Måndagen =)

Jag är ledig denna vecka och nästa måndag, detta gör dessa två måndagar (idag och nästa vecka) till de absoluuuuuut bästa måndagarna hittills =D En hel veckas ledighet har jag nu att se fram emot och gud va mycket jag ska få gjort. Städning, pluggande, shoppande, roande och allmänt slappande =) Don´t you just love living? =P

Så idag ska jag få ordning på mina kläder och resten av det jag kallar för mitt sovrum, mer ett skrotupplag just nu känns det som. Men men, jag har min söta pudel bredvid mig så ingenting kan gå fel idag =)

En sak som jag märkte då jag gick ut på verandan för att dricka mitt kaffe var hur långt framskriden hösten är. Jag ser inte detta som nå negativt, jag gillar hösten. Modet, känslan, att man kan tända brasor, att staden förbereder sig för vintern och julen och sen, de vintern väl är kommen, så börjar julhandlandet.
Finns de nå mysigare än hösten?
Blommorna förbereder sig för hösten...


...dom har alla börjat vissna



...och långsamt börjat tappa färgen



....snart kommer de vackra sommarblommorna vara ett minne blott



.....vissa har redan gått bort under de senaste dagarnas kalla regn



....och snart kommer även löven att falla


Det börjar nog bli dags för lite lunch tror jag. Tror det finns kvar av min pastarätt som jag gjorde i lördags.
Mums va god den var =)
Så nu ska jag gå berserkagång i kylen....



...med min pudel vid min sida =)


Ses om ett tag igen!
Som alltid typ =D



Give me a comment!
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

fina bilder =)

2008-08-11 @ 17:07:38
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0