Armband =)

Hämtade posten för en stund sedan och då låg detta armband i brevlådan =)
Hur fint som helst, beställde det häromdagen från duktiga och ambitiösa Elli....



...ett litet brev =)



...med ett sött litet paket och en liten "Tack"-lapp



...armbandet med ett peace-tecken, ett "H" för Helena och ett "S" för mitt efternamn Simonsson =D



....skitdåliga bilder jag vet, måste ju fota med den jävla mobilen tills jag fått tillbaka min kamera =(


Ni kan hitta Ellis armband här.

Det va det =)
Nu ska jag flytta lådor och plocka ner saker. Ska dra iväg till ICA också och köpa papperskassar.
Va duktig jag är va? =P

Ses sen!




Give me a comment!
Postat av: ronja

svar: den är från cubus :)

2008-08-29 @ 15:38:05
URL: http://straaandberg.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0