Äntligen augusti =D

Äntligen är augusti här. Visserligen var det ju den första igår men då slappade jag bara. Hann inte blogga om hur myyyycket jag ser fram emot att det nu är augusti. Denna månad händer det bara bra grejer. Jag börjar plugga igen = jag är på väg nån stans i livet. Jag går ner på deltid = Inga fler tidiga fredagar =P Min bror har semester = Helena blir bortskämd m.m.
Åter igen, äntligen är augusti här =)

Ikväll tror jag det skulle vara nå fest. Eftersom jag varit i Dalarna i en vecka så vet jag inte hur det blev med den där festen. Spelar ingen större roll eftersom jag äralldeles för trött för att festa. Dagens planer är att jag ska städa och glo på Superstar Saturday på MTV =) Jag är ju ett fan av The Hills och Newport Harpor. Så jag ska strax gå och handla massa godis, cola, kanske ta med mig en pizza hem och från och med klockan 16 bara ligga i soffan och slappa =D
Underbart!!!
Regnet öser verkligen ner just nu så jag får se när jag lyckas ta mig ut =/

Förresten, har kommit fram till att jag vill ha massa saker till min systemkamera. Min mosters man har fotat de senaste tio åren och säljer även sina bilder till olika tidningar m.m. och han har så coooooola saker till sin kamera. Bl.a. det längsta objektiv jag någonsin sett, kostade 15 000:- men när jag såg de bilder han kunde ta så kan jag säga att det lugnt var värt pengarna. Sånt ska jag köpa nån gång. Sen hade han väl sju andra objektiv med sig, stafli, olika kamerahus (alla Canon dock) och tre olika blixtar. Så coola grejer. Så dom lekta jag med i slutet av veckan =D

Här är hans favorit kamerahus med hans favorit objektiv =)...



...visst är den underbar? =)

Har ju lovat att lägga in lite bilder här, detta kommer, jag lovat men just nu så har jag liiite mycket annat att fundera över. Tänkte nämnligen röra mig mot stan och införskaffa lite intressant litteratur.
Det är viktigt att läsa fakta ibland, hålla hjärnan i trimm =)
Men bilderna kommer om några timmar och den här gången så LOVAR JAG DET!!!! =P


Slänger in dessa två bilder på ännu en vacker och speciell solnedgång från de vackra höjderna i Dalicarlia....



...gillar den rosa strimman som går genom himmlen



...vackert va? =)


Ha de så bra så länge!!!




Give me a comment!
Postat av: sophie

Svar: Tack så mycket :) Känner mig mer bekvm i klänning än shorts :)

Detsamma !

kram

2008-08-02 @ 14:47:17
URL: http://simonssons.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0