Ändring av planer

Jahopp, jag fick ett infall. Så jag ringde en kompis och nu ska vi till mitt favorit hak O´learys och käka, ta några glas vin och snacka skit. Som vanligt =) Ska bli kul tror jag. Sitter just nu och små sneglar på Newport Harpor, ska snart ta på mig jackan och dra till bussen. Hoppas bara det inte börjar regna då jag ska till bussen =(

Har gjort om bland kategorierna lite grann. Nu kan man hitta bilderna utifrån typ av bild. Ska ändra runt lite till. Ta bort och lägga till lite fler kategorier. Förhopnningsvis blir det snyggt tillslut =)
Såhär ser det ut just nu....



.....mycket kategorier men jag tror det blir riiktigt bra när allt är klart.
Sen ska ju designen göras om. Ny header, profilbild och allt annat som jag har tjatat om så länge =P

Förresten, vill ni se en jobbkompis till mig göra en rolig grej? =)
Vi hade en tävling på jobbet där man skulle göra pinsamma grejer bland annat. Mitt lag vann så nu ska vi tävla sinsimellan. De två bästa vinner 4 biljetter var till Stockholm Live.
Min jobbkompis, Joppe,
tillhörde ett annat projekt/lag och här gör han en av sina uppgifter...


...ringa en av cheferna som var på semester och sjunga en låt innehållandes orden vinter, vacker, kadaver och bröstmjölk.

Kul, kul!!!


Nu måste jag gå!
Höres senare ikväll =)
Kramar!!!


Give me a comment!
Postat av: monica

hej, hur mycket tjänar du på bloggen i månaden ?

Är nyfiken , för ja själv t'nkte försöka tjäna lite på min blogg. :)



Monica o Felice

2008-08-02 @ 19:40:18
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Denise

Det är min personliga signatur som jag har lagt in Så det är inget man kan fixa med HTML eller nåt sånt.

2008-08-03 @ 14:49:13
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0