ÅÅåååh, snart fredag!

Gud va jag har längtat efter denna fredag, det känns så skönt att den snart är häääär!!
Veckan har tagit på krafterna, kommer nog ta ett tag innan jag har kommit igång ordentligt med att både gå i skolan på mysko tider och jobba kväll. Men men, övning ger färdighet =P

Usch, förresten, för att få klaga lite mera. Jag har haft, såkallade, sexdrömmar om en person på jobbet. Väldigt obehagligt. Hänt två nätter i rad och jag kan inte kontrollera det. Känner mig lite vulgär och äcklig när jag vaknar, men på ett pinsamt sätt. Inge kul när man sen kommer till jobbet och ser denna person. Tror det är dags för mig att skaffa pojkvän och bli av med dessa drömmar =P

Nå väl, annars har det inte hänt så mycket idag. Ursäkta min luddighet, jag är sketa trött. Därför ska jag strax hoppa i säng med en god bok, en sömnig pudel och sedan sova läääääänge imorgon =)


Satt förut och lekte med olika filter i kameran and you know what? I loooove filter =P...



...tråkig himmel, ger en kall känsla eller hur?



...mycket gosigare va med ett gult filter? =D



....och ett blått filter som gör en lite konstig i ögonen


Jaja, nu ska jag gå och sminka av mig.
Hörs imorgon =)
Kram


P.S.
Svar till Miss T
(som inte lämnade nån blogg-adress eller mejl) angående sökaren i LCD.skärmen. Min mosters make som är fotograf visade mig detta, dock på sin kamera.
Jag minns inte hur han gjorde men jag ska sätta mig och pilla med min D60 och se ifall de fungerar även på den...återkommer med resultatet! =)



Give me a comment!
Postat av: Linda

Åh! Söt du är!

Jag håller med dig till fullo. Man måste få unna dig någonting, och precis som i detta fallet, lite ledighet och avslappning för min del, och shopping för din. Hoppas du hittar någonting riktigt snyggt nu! Godnatt tjejen! :)

2008-08-29 @ 00:05:22
URL: http://dingiraff.blogg.se/
Postat av: freja

det var fint med filtrerna ju (:

2008-08-29 @ 00:10:23
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0