Work work work

Jag har hittat mitt, för tillfället, drömjobb. Ska skicka iväg en ansökan imorgon hade jag tänkt =) Samtidigt har min söte pojkvän Jocke hittat sitt, för tillfället, drömjobb. Hoppas vi båda får de jobb vi vill ha. Det skulle vara riktigt kul. Men tills dess är jag fast här. Men men, det löser sig.

Nu ska jag återgå till arbetet. Ikväll ska jag fota de skor jag fick hem och imorgon lägger jag upp dem. Förresten, lagom tills jag kommit hem efter att ha hämtat upp skorna hos posten så hittade jag TVÅ till avier i brevlådan. Dumt att jag inte kollade där innan jag åkte iväg till posten.

Men jag får väl ta en reva där i helgen. Ska bli kul, tror de ena innehåller den röda väskan jag beställde =) Ni vet, den som ni tyckte var så snygg =D


Men vi höres senare! Back to work!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0