Wiieeeee och MAAAT!!!

Pratade just med Jocke Docke. Imorgon ska vi på O´learys klockan 14 och som två nördar så ska vi först käka, sedan beställa in massor med sprit för att sedan avnjuta Gefle- ÖSK på tv....Självklart håller vi ju på ÖSK (inga missförstånd här inte).
Ska bli kul. Massa testosteron på ett och samma ställe...och så jag då.



image666
                                   ÖSK- logan


Nu går jag i middags tankar med ingen aning om vad jag ska käka. Borde gjort massa saker idag men har inte gjort någonting. Känner mig lite som en slacker faktiskt. ;-)
Jag känner för att dra upp på stan och sätta i mig antingen Chicken Royale från Burger King, nå italienskt eller något kinesiskt.
Hm...tål att tänkas på.
Antagligen kommer det inte bli något av det eftersom jag ingått i min slacker period =P Inga onödiga uttåg från huset. Haha

Har länge funderat på det här med tandblekning och har hört att Ionic White från tvshop ska vara bra. Men med min sedvanliga tur så var det ju självklart slut förtillfället. =/
Undra om jag ens skulle våga öppna förpackningen. Är alltid så rädd för såna där grejer.

image665

Ionic White från tvshop.se



Men men, ska undersöka frysen och se vad jag kan tänkas finna =) Känner för någonting nyttigt. Med broccoli, tomater, kanske en grillad kyckling i tärningar....
Men broccoli med falukorv i ugn ser minst sagt intressant ut....

image667


Hmmm...hur ska jag göra. Aja, det löser sig. Jag tar fram alla ingredienser som jag känner mig sugen på och så lagar jag till nått. Det är ju så jag oftast gör.

Bäst att börja. Kollar in här lite senare och då hoppas jag se lite kommentarer!!! =P



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0