Ursäkta mig, skit dag!

Idag har det inte blivit mycket bloggande av. Och jag som hade tänk att få så mycket gjort med både bloggen och med andra saker.

Suck, jäkla influensa!!!
Har sovit mig igenom dagen, svettats som en gris och tagit en kall dusch i hopp om att min kroppstemperatur ska återgå till det normala.

Så där, nu har jag avgett lägesrapport och nu väntar sängen för ytterligare tio timmars sömn. Blir inge jobb för mig imorgon dock hoppas jag att jag kommer vara frisk till på tisdag. Har ju kurs på jobbet då.

Usch va jag tycker synd om mig själv =(

Men men, nu ska jag göra lite helande shopping på H&M:s webbshop och sedan krypa ner i sängen.
Har bland annat sett denna skönhet till klänning. Oturligt nog är den slut i min storlek men mina förhoppningar är att den kommer snart komma in på nytt.

image647image648

Snygg va? Kostar 198:-.


Ha en trevlig natt =)


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Jätte fin klänning!!! :)

2008-04-15 @ 15:50:38

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0