Urk, jag tror jag dör!

När ska den här skiten vara över?
Jävla influensa! Igår orkade jag inte med någonting, ville att nån skulle slå mig hårt i skallen så jag inte vaknade upp fören jag var frisk igen. Tänk att feber, halsont + ihärdig hosta och evigt snorande kan få en att må så dåligt.

Svettas fortfarande som en gris men jag har inte lika ont i kroppen längre. Ska strax ta en dusch...mmm...längtar. Det finns få saker som är så skönt som att bli ren då man varit/är sjuk och man kännt sig riktigt äcklig.

Idag SKA jag lägga in bilderna. Har fottat alla grejer och eftersom jag fick en avi från posten att mitt paket från Skopunkten finns att hämta ut så kommer jag snart ha en miljon saker att visa upp. Mycke roligare om det blir lite spridning på det =P

Nu väntar duschen, sedan ska jag försöka lägga in bilderna....så länge blogg.se inte bestämmer sig för att krångla igen that is.

See ya later!!!


Give me a comment!
Postat av: Emma

jag har några tävlingar som jag hoppas du vill delta i.
länkarna till dom ser du i mitt senaster inlägg

2008-04-15 @ 23:02:20
URL: http://enlitentax.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0