Soon....

Snart slutar vi. Bara 1 timme och knappt 50 minuter kvar. Om vi inte är jätte duktiga förstås för då får vi gå om klockan 18 =)

Vissa har gjort jätte bra ifrån sig och vi har haft kul Som vi har varje söndag. Var ju ett tag sedan jag jobbade söndag, har faktiskt saknat det så jag hoppas jag får möjlighet att jobba ännu fler söndagar. Sitter ju på mitt gamla projekt nu idag. På mitt nya kör vi inte med söndagar.

Men men, nog pratat. Tillbaka till arbetet.

Ha de så bra så höres vi imorgon.....och kom ihåg; KOMMENTERA MERA =D

Give me a comment!
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 17:19:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0