Skor och pluggande!

Sitter och försökte plugga lite. Det går lite trögt. Återigen måste jag beklaga mig, har så himla mycket att göra nuförtiden och just tiden räcker inte till.
Ska bli skönt när lönen kommer. Då ska jag belöna mig själv för mitt hårda arbete...vilket självklart betyder shopping från Go Jane. Bara nååågra par skor sådär till sommaren. Helt underbara skor har dom. Frakten och tullavgiften är väl det enda som kan komma att kosta en aning =/ men DET är det värt för såna snygga skor.

Nåväl, åter till pluggandet. Ska snart käka och sedan dra på jobb. Först ska jag visa några av mina Go Jane-favoriter....




Jag är väldigt förtjust i rosa skor och lite udda skor som ni kanske märker =P


Give me a comment!
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

vad ska du hitta på idag?
själv ska jag på hudvårdundervisning

2008-04-10 @ 11:37:35
URL: http://veckomagasinet.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0