Skön Fredag

Denna fredag känns helt okej. Allt är lugnt, jag sitter med en flaska vitt vin, mitt NYA MOBILA BREDBAND och bara myyyyser.
Funderar på om jag ska orka mig ner för att titta på Morden i Midsummer som går i repris nu eller om jag ska sitta här en stund till.

Har öppnat en del av de paket jag fick hem. Bland annat då mitt mobila bredband, pappas present (som förövrigt blev helt perfekt. Whiskey glas och öl glas med Simons PUB skrivet på. Sketa snyggt) och ska strax ge mig på paketet från Bags and Fashion. ÄÄÄääälskar Bags and Fashion, det är mitt nya inneställe bland webbshopparna =) 

Väntar på att diverse drivrutiner m.m. ska bli färdiga. Känns som om jag trycker igång nya nedladdningar hela tiden.
Men men, kommer strax lägga upp bilder på prylarna jag fick hem....eller så gör jag det imorgon. Med största sannolikhet så blir det imorgon =P

Hur som haver, nu ska jag återgå till mitt pillande på mitt mobila bredband. Sån gullig liten sak egentligen med så stora överraskningar =D


Dålig bild på mitt fina och just nu överaktiva mobila bredband =)

image646

Va fint den blåa lampan luser. Håller ni inte med? =D

Sov gott allihop! imorgon blir det shopping med mamma och sedan slapp kväll. Skönt skönt.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0