Sko-fantast...igen

Shit, satt och kollade igenom de mejl jag fått angående beställningar jag gjort de sneaste dagarna. Och alla förutom två handlade om skor. Jag har två paket med skor att hämta upp från posten, två paket är påväg och jag beställde just ett par skor till. Sjuuuukt!

Men men, är man beroende så är man =P

Var hemma hos Jocke igår för övrigt. Kom hem omkring klockan 7 i morse. Vi satt uppe hela natten och snackade politik, historia, skvaller samtidigt som vi drack vin och öl. Det är alltid lika trevligt =)

Har försökt att få någon slags kontakt med honom i dag men detta har misslyckats. Han är hemma hos sin mor och kollar på fotbollsmatchen mellan Göteborg- ÖSK. Han är en hysterisk ÖSK-suporter. Jag diggar ockå fotboll men jag riskerar inte livet för fotbollen eller gråter ifall ÖSK förlorar....handen på hjärtat; Dom förlorar väldigt ofta så grinandet skulle bli väldigt påfrestande.
Men jag får vänta tills Jocke kommit ur fotbollsdimman och då kan jag åter kommunicera med honom....fram tills på torsdag då matchen ÖSK- Kalmar går av stapeln. Fast då ska jag också gå. Jag, pappa och en av mina storebröder har fixat sittplatser långt från ÖSK- suportrarnas ståläcktare. Vill slippa höra Jocke skrika könsord till domaren.

Nå väl, nu ska jag återgå till studierna. See ya later!!!



Give me a comment!
Postat av: Madde

Svar: Nej nej, han har inte fru och barn jag bara skoja!

2008-04-06 @ 16:03:37
URL: http://madelenb.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0