Skit måndag!!!!

Ska iväg på jobb snart, inge kul, speciellt som att jag har den här jäkla hostan som inte vill ge sig. Tror det är därför den just kallas för rethosta =P

Klickade hem fyra grejer från LaRedoute igår. Riktigt fina. Var och kollade på diverse skorshopar också. Vad jag har märkt som är inne är skor som ser ut som vanliga promenadskor men med hög klack. Riiiiktigt fint dessutom.

Typ som dessa.....

image679image680



Nu ska jag sminka mig så jag kommer iväg på jobb. Får se hur det går. Om jag mår skit så får jag väl gå hem.

Men men, vi höres under dagen =) Ha de så bra så länge!!!

Give me a comment!
Postat av: dookie

oh. kan tänka mig att dem där skorna vore fina till ett par slitna jeans eller jeansskjorts. jag själv skulle aldrig sätta på mig ett par såna, vill inte bli 10 cm längre än jag redan är, haha.

2008-04-21 @ 12:51:37
URL: http://dookie.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0