Ska man??

Funderar på detta med att flytta hemifrån. Men saken är den att eftersom jag jobbar som jag gör så är jag sällan hemma. Mittfega resnonemang är att jag inte behöver flytta hemifrån eftersom det bara känns dumt att betala för en lägenhet som jag aldrig är i...okej, det resonemanget kanske inte håller i längden men vad är det för fel i att vilja bo hemma ett år till eller så?

Behöver visserligen en extra garderob så jag blir av med lite kläder och skor som översvämmar mitt rum..

Nu ska jag återgå till studierna =)


Se på mig, jag är livrädd, jag är inte alls redo för att flytta hemifrån =P
image626

See you later!!


Give me a comment!
Postat av: www.obo.se

Klart du ska flytta hemifrån Helena. Kom till Vivalla med mig ;)

2008-04-05 @ 20:22:13

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0