Shit, här får man kämpa...

...för att komma in. Blogg.se har krånglat till och från för mig under kvällen (big suprise) så när jag väl kommit in, skrivit ett inlägg, ska ladda upp bilderna så har dom "kastat" ut mig.

Irritation!!!

Men men, följde ÖSK- Djurgården matchen via Nerikes Allehandas hemsida. Kunde ju tyvärr inte gå på den matchen =(
Slutade 1-1 men jag måste säga att ÖSK var bra i första sen tog väl Djurgården över något i andra.
Kommer ihåg den tiden då man kunde bli lite små förälskad i folk man aldrig pratat med eller som man inte känner (dessa människor kallas också för kändisar =P) men jag tror denna känsla återvänt till mig.
Min nya "kändis"-crush måste vara Roni Porokara, spelare i ÖSK. Sån energi och sån glöd är precis vad ÖSK behöver. Säga vad man vill om Porokara men han har ofta haft ett finger med i de mål som ÖSK gjort denna säsong och fler kommer det bli.


image650

Roni Porokara.
Visst är han söt? =P
Och 24 år gammal...lagom lagrad alltså (hoho)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0