Saknad

Kommer sakna pratandet och de roliga kvällarna.
Kommer sakna kramarna, kyssarna och kärleken.

Vet inte vad jag ska säga för att få dig förstå men det gör ont för mig med men just nu är problemen för många och du har inte tid för mina problem och jag har inte tid för dina. Längtar tills problemen är lösta. Då kan en ny kula sättas i rullning och förhoppningsvis blir det, trots det som hänt, du och jag igen.

Saknar dig enormt mycket redan....


Give me a comment!
Postat av: J

Kan ju inte tycka så synd om dig och din saknad, då du valt den själv. Om du ska leka med folk i relationer, så säg det up front. Då har dom som faktiskt vill satsa, möjlighet att dra sig ur i tid.

2008-04-11 @ 17:35:04

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0