Rosa klänning!

Goddagens!
Nu har man varit vaken i några timmar. Eller sedan klockan 12 i alla fall. Fortfarande trött som bara den men har en hel del plugg att ta tag i. Om jag är riktigt duktig så tänker jag belöna mig själv med några Desperate Housewives avsnitt ikväll =)

Här kommer några, inte så bra dock, bilder på vad jag hade på mig igår....

image708

Haha, man ser alla skokartongerna packade med skor bakom mig och i hela rummet.
Dessa skor valde jag till klänningen....

image709

Hade sedan en svart kavaj över klänningen som jacka.

Och såhär såg typ min sminkning ut...Gjorde några ändringar för att få den mer party-aktig.
Tror att det finns bättre bilder på mig från själva kvällen.....

image710
image711

Som sagt, inte världens bästa bilder men jag hade himla bråttom....
...hm, varför ursäktar jag mig egentligen? Det var ju jätte duktigt av mig att jag ens kom i tid till festen överhuvudtaget. =P

Nu ska jag sätta mig och studera en stund. Min pappa är iväg och hämtar kinamat så vi ska väl strax till att äta.

Hör av mig lite senare!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0