Outfit m.m.

Sitter nu framför datorn, denna dag har verkligen sugit och morgon dagen lär ju inte bli bättre. Fick veta idag att jag får min lön antingen på fredag eller på måndag (jäkla lönekontor till att fibbla med pappren)

Så vi får se ifall min shoppingrunda blir av på onsdag eller ej. Antagligen så blir den i mindre skala. Vilket den antagligen ändå hade blivit eftersom jag slutar klockan 17 och de flesta affärer stänger klockan 18. En timmes shopping kallas för stress shopping!!! I need shoes!!! Och se behöver jag nya jeans, nya linnen, nya hoodies m.m.

Nu när jag säger det så kanske jag ska bära ner min kassar med linnen från vinden. Dom fick stå där hela vintern för att göra plats åt de tjockare tröjorna i lådorna.
Men nu har ju solen börjat titta fram...okej, inte riktigt idag dock men de senaste två veckorna har det varit fint väder.  

Tog lite bilder på mig själv i morse för övrigt....älskar verkligen den t-shirten...Helt underbar!!!

image728

image729

image730

image731


Tee: Gina Tricot
Jeans: BikBok
Skor: H&M


Nu ska jag sova! Höres imorgon!! =)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0