Obehagligt!

Nå ja, jag kanske är lite materialistisk i bland men vem är inte det i ett land som Sverige?

Har under en veckas tid nu funderat på vad som kan ha hänt med de snygga skorna jag beställde för typ tre veckor sedan från modeakuten. Var inne nu och kollade på deras hemsida och där är just de skorna slutsålda. Har dragit iväg ett mejl till dom angående mina skor. Förhoppningsvis så har dom inte glömt bort mig. Jag menar, jag fick ju kvitto på beställningen och allt.
Tycker det är lite obehagligt när man längar efter någonting och så kan det senare hända att man inte ens får det man längtat efter.

Hoppas på svar snarast.

På fredag är det löning + att det är företagsfest. Företagsfesterna brukar spåra ut totalt men brukar ändå vara kul.
Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Hm, festen börjar klockan 19 och jag slutar jobbet klockan 17 så frågan är väl också ifall jag hinner shoppa någonting snyggt att ha på kvällen. Tror det kommer bli lite stressigt men det blir det alltid då jag ska iväg på någonting. Jag är väl lite av en tidsoptimist =P

Men men, nu ska jag gå och städa, måste ju hitta någonting att göra, annars kryper jag snart ur skinnet.

Ha de så bra så länge!!! =)




Oooh, please. Give me my shooooooes!!


image685


Pretty pretty shoes...

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0