Mohahahahaa!!

Idag är en bra dag. Utöver att jag är trött och hungrig men det är inget ovanligt.
Har gått riiktigt bra på jobbet hittills, hoppas det fortsätter så. Alla är jätte duktiga och om vi fortsätter såhär så kommer vi garanterat få gå hem en timme tidigare. =D

Tyckte det var en bra idé att jobba idag efetrsom nästa veckas jobb består bara av måndag, tisdag och halva onsdagen.

Idag, efter jobbet, så ska jag sätta ihop en ny jobbansökan. Min kära mor ska hjälpa mig med detta. Hon är bra på sånt =)
Sen blir det Desperate Housewives resten av kvällen. Finns ingenting bättre än DH då man vill få tankarna på någonting bättre än dåliga "vänner", irriterande ekonomiavdelningar och trist väder =)

Nu bör jag nog fortsätta jobba, det går ju bra för mig idag men jag borde ändå försöka bli ännu bättre!
Hihi!!

Men jag kollar in lite senare när tristessen tar över och jag behöver lite uppmuntran =P



(P.S. Nu har ni blivit sådär dåliga på att kommentera igen....Me is like so sad. =( D.S.)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0