Med mera Med mera

Eller jag har visserligen varit vaken några timmar. Hämtade ut paket från posten igår. Har dock ej hunnit fota det ännu men kommer lägga upp bilder imorgon med största sannolikhet =)

För övrigt är det väl bra, trökigt på jobbet eftersom ingenting händer just nu. Men det är bara att bita ihop och gilla läget så blir det snart kul igen.

Annars har jag väl ingenting vettigt att säga just nu. Ska jobba och sedan tänkte jag hämta upp min cykel hos Jocke som har stått där i över en månad. Måste ju fräscha upp den nu när cykel säsongen kommer igång =P


 Nu ska jag dra till posten...igen. Har ett till paket att hämta upp där jag har noll aning om vad det innehåller. Jag tror det kan vara skorna från Mode akuten men det får vi se =)



Måste kila, vi ses sen!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0