Massa paket, massa lycka!! =D

Idag är det ännu en sån där fredag. Sitter på jobbet, har lust haft lunch och ska strax ha uppstart för eftermiddagen.

Sen ska jag hem till Jocke och hämta cykel, sedan hem och ta en liten power napp. Fick inte så mycket sömn i natt. Men innan tuppluren så ska jag hämta upp lite paket från posten. Bl.a;
¤ Paket från Bags and Fashion innehållandes bland annat den snygga väskan jag tidigare bloggat om.
¤ Paket från Telia. Innehållandes mobilt bredband och en rosa mobil telefon som jag fick gratis.
¤ Pappas födelsedagspresent som gick lös på drygt 1 500:-. Det sved på kontot. Far fyller den 2 maj så jag är som vanligt ute i god tid. =)

Idag fyller min mamma år. Så vi grattade henne tidigt som satan i morse och ikväll ska vi ha fin middag och myskväll med film, vin etc. Mor får självklart välja film =P 

Nu ska jag tillbaka till jobb. Men vi höres garanterat ikväll. Måste ju visa alla saker jag beställt =D

Ha de super bra så länge!!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0