Ljuvlig dag =)

Slutade ju för ett tag sen. Efter jobbet drog jag för att köpa någonting onyttigt till ikväll. Det blev muffins och Chiquitas nya fruktdryck. Ser inte så aptitlig ut men den var riktigt god. En vitamin-chock för kroppen kan man säga =)
En "flaska" motsvarar det rekommenderade dagliga intaget av frukt. Ganska så bra faktiskt.

Kunde inte bestämma mig för vilken smak jag skulle ha så det blev båda två....alltid kul att testa ju hihi....

image721

image722

Min favorit är nog ananas-banan. Den andra Mango-passionfrukt var lite sur.
Men smaken är som baken.
(måste sluta ta kort med min mobil och istället ta med en riktig kamera. Bilderna blir ju suddiga)


För övrigt så tog jag en lite promenad med min pudel...

image724

Va söt hon är...synd bara att bilden, som sagt, blev så suddig.

image725

Inte så fin i håret kanske såhär efter jobbet =P
Fasen va sur jag ser ut...jag är glad...egentligen Haha!

image726

Hade för övrigt på mig ett av mina nya par skor. Älskar dom! Dom piggar upp jeansen en aning.


Nu ska jag äta och sedan slappa framför Desperate Housewives. Imorgon är det jobb igen så det blir en tidig säng-gång.

Men vi höres senare!! =)




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0