Konstig dag

Jag vaknade himla sent idag. Känns hur skumt som helst. Hela dagen har gått förbi (vaknade klockan halv fyra typ) och jag är lika utvilad som jag brukar vara på mornarna.

Hm, lite slacker stil att sova så länge men jag var vaken till strax efter klockan 5 i natt/morse och eftersom jag fortfarande är sjuk så behövde jag sova ut. Tro mig, jag brukar inte sova så länge. Satt och snackade med Jocke i telefon i fem timmar i natt. Först ringde jag honom från min mobil som laddade ur efter två timmar, då tog jag en av dom sladdlösa telefonerna som laddade ur efter 1,5 timme så då tog jag en annan sladdlös telefon och efter att ha snackat ytterligare 1,5 timme så började den pipa efter att bli laddad. Så då sa vi god natt och la på.
Det va trevligt att prata med honom, sedan det tog slut så har vi bara sagt elaka saker till varandra i ett försök att såra.

Ganska omoget egentligen, han är en fin person och det är ju inte så som jag vill att min relation med en fin person ska ta slut.
Hur som helst så är det upprätt nu och jag tror inte det finns några elaka tankar kvar om varandra.

Shit, klockan är snart 19:30 och jag har inte gjort mycket idag. Eftersom jag är sjuk så kommer jag inte gå ut ikväll. Ska stanna hemma och plugga hade jag tänkt, städa på söndag och gå på jobb på måndag. Känns så skönt att kunna jobba igen på måndag. Hatar denna rastlöshet.

Nu ska jag kolla med mina favoritbutiker på webben fått in för nytt. Kanske klickar hem någonting till och med. Men i så fall så visar jag det senare. Behöver ju typ tre nya par jeans känner jag.

Höres om en stund, ha de så bra så länge!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0